Hada Renáta neve Fábry Sándor szeretőjeként szerepel az újságokban. Az írónőként is tevékenykedő újságíró a TV2 Frizbi Hajdú Péterrel című szerdai műsorának felvételén is beszélt a showmannel való viszonyáról.

- A szerető szó egy kicsit degradáló, de valóban, nem én voltam a fő vonal az életében - válaszolt arra a kérdésre Hada Renáta, hogy valóban a szeretője volt-e a showmannek.

- Apa nélkül nőttem fel. Nekem ez az egész életemre rányomta a bélyegét, hogy egy ember, akinek az egyedüli gyereke vagyok, egyáltalán nem kíváncsi rám. Életemben háromszor láttam. Nagyon korán érő típus voltam, rengeteget olvastam és úgy éreztem, hogy csak olyan ember közelében érzem jól magam, akitől tanulhatok. Úgyhogy mindenképpen azt kell, hogy mondjam: persze, hogy szerettem - mondta Hajdú Péternek az újságíró, aki mindezek ellenére mégis nyilvánosságra hozta kettejük titkát, vagyis, hogy viszonyt folytatott a showmannel.

Azt mondja: úgy akarta helyre akarta rakni az interneten keringő pletykákat, hogy elmagyarázza, kinek milyen szerepe volt a kapcsolatukban. Renáta azt állítja: ő csak annyit mondott, hogy viszonyt folytattak Fábry-val, de azt nem mondta, hogy ez többet jelent a beszélgetésnél.

- Amit vállalok és aláírok, az az, hogy együtt voltunk, hogy sokáig nem tudtam, hogy van valakije, és hogy én nagyon sokat tanultam tőle. Egy idő után már nem volt más módom, mint a nyilvánossághoz fordulni, mert nem hagyott békén. Sokszor keresett azon túl, hogy én már nem akartam, mert ez nem vezetett sehova - magyarázta Hada Renáta.

Forrás: Stop.hu