Váczi Gergőért rajong két gyönyörű kislánya. A TV2 műsorvezetője is imádja a családját, és teljes mértékben kiegyensúlyozott, boldog apukának érzi magát.

- Amikor még nem is tudtuk, hogy babánk lesz, én egyszer kígyóval álmodtam, ami nagyon megmaradt bennem. Reggel megnéztem az interneten, hogy mit jelenthet ez, és azt olvastam - úgy rémlik, valami kínai álmoskönyv szerint -, hogy a kígyó gyermekáldást jelent, és ha ez a kígyó világos színű, akkor kisfiú érkezése várható. Talán ennek köszönhetően is gondoltuk, hogy kissrác lesz az első gyerkőc. A 16. héten, amikor kiderült, hogy ennek az ellenkezője az igaz, egy kicsit meglepődtünk, de annak örültünk és arra figyeltünk, hogy teljesen egészséges a pici, és minden rendben van vele - meséli Váczi Gergő, akinek első kislánya, Dóri három és fél évvel ezelőtt érkezett, rövidesen pedig követte őt Blanka is.

- Már el sem tudom magam képzelni kisfiúkkal, nagy valószínűséggel teljesen át kellene programoznom magam, hiszen valóban igazi "csajos apuka" lettem. Egyszerűen imádom őket. Nekem ők a kis szerelmeim, és van, amikor ezt ki is használják, hiszen mindketten tudják, hogy akár egyetlen pillantással, egy öleléssel teljesen le tudnak venni a lábamról - hangsúlyozza a SuperMokka műsorvezetője, Váczi Gergő.

Forrás: Stop.hu