Szőrtelenítéssel, rendrakással, ágyneműhúzással és kotonnal készülnek a nők az egyéjszakás szexre, derült ki az egyáltalán nem reprezentatív gyors felmérésünkből. Többen esküsznek arra, hogy az egyéjszakázás akkor jó, ha senki nem készül rá, csak megtörténik.

Az egyéjszakázás elvileg spontán szex, gyakorlatilag mindenki készül rá valamennyire. Van, aki kotonnal, és van, aki szexhez passzoló playlisttel várja a sebészeti tisztaságú lakásában partnereit. Nőket kérdeztünk meg arról, hogyan készülnek az egyéjszakás kalandokra: rendet raknak-e a lakásban, csekkolják-e a másikat a Facebookon, mielőtt egymásnak esnek, és hogy például tusolnak-e szex előtt közvetlenül. Az ottalvás sokaknál szóba sem jöhet, de van az a részegség, amikor véletlenül mégis úgy alakul. Az egyéjszakás kalandok nem a mély test-lelki együttlétről szólnak, és annak ellenére, hogy a dolog spontán, sokak fejében van menekülési terv. Ha más nem is, de azt biztosan tudja, hogy a hozzám vagy hozzád kérdésre mi a válasza. Az biztos, hogy az, hogy mindenki tudja, hogy itt most szex lesz, egyszerre okozhat bájos zavart és tépelődést. Végülis lehet, hogy kellemes lesz, de lehet, hogy kellemetlen. Az egyéjszakázás etikettjét mindenki jól ismeri, bármi lehet másnap, akár közös reggeli is, de az is lehet, hogy még hajnalban taxit kell hívni.

Zuhany, szőrtelenítés, rendrakás, ágyneműhúzás

"A fürdés és szőrtelenítés az alap általában a bulik előtt, de ettől függetlenül sokszor volt olyan, hogy ha felvittem valakit a lakásomba, akkor megkértem, hogy várjon öt percet. Szívjon el egy cigit, vagy bármi, amíg én letusolok. Ebből nem volt soha probléma, sőt, volt olyan is, aki szintén elment tusolni előtte. Együtt soha nem tusolok senkivel, maximum a pasimmal. A rendrakással általában sosem foglalkoztam. Nem vagyok nagyon trehány, de volt, hogy tele volt a mosogató, és úgy vittem fel valakit. Nem igazán érdekelt, hogy látja a mosatlan edényeket, mert úgyis csak a puncim érdekelte, más nem" – írta a Velvetnek a 28 éves Johanna, aki szingliként egyéjszakázott. Az egyik női olvasónk azt nehezményezte, hogy a férfi, akihez felment, használt, bevetetetlen ágyneművel várta, amitől azonnal kifordult a szobából. Többen a higiéniát említik, mint fontos tényezőt. "De ezt látod a pasin, aki ha alapból nem tiszta, annak a lakása sem lesz az" – írta az egyik megkérdezett női olvasó. "Minden szex előtt rendet rakok, gyantázok, rengeteget mosok, tiszta ágyneműt húzok fel. Szexi ruhát, szexi fehérneműt veszek fel, megcsinálom a hajam, és nem főzök, hogy ne legyen büdös a lakásban. És mindig iszom előtte, az biztos" – írta a 27 éves Jolán, aki a kutyáját lepasszolja a húgához, hogy mégse legyen semmi probléma.

A kalandokból a Facebook sem marad ki, az okostelefonoknak hála akár a mosdóban is belefér a gyors faceboookos csekkolás. "Volt, akit megnéztem a Facebookon, ha tényleg totálisan ismeretlen volt, de nem jelöltem be, minek. Soha többet nem találkozunk úgysem. Zeném külön nincs, de általában mire hazaértem a pasikkal, a Filmmúzeumon pont mentek ezek a régi videók, valami elektro zenével, ami tökéletes volt alapnak" – válaszolta a körkérdésre Mariann, aki direkt nem készül a spontán kalandra. A válaszadók közül többen írták, hogy nem készülnek az egyéjszakázásra, abban hisznek, hogy ez akkor jó, ha spontán.

"Az lényege, hogy az ember nem készül rá"

"A one night standre én sosem készülök. Épp az a lényege szerintem, hogy az ember nem készül rá, és megtörténik. Volt, amelyikkel olyan volt, mintha egy kapcsolatban lennénk, annyira össze tudtunk hangolódni, együtt zuhany, utána reggeli, aztán mégis egyértelmű volt, hogy nem lesz folytatás. Általában csipkében vagyok, tehát ezért nem lesz ez különlegesebb, és nem előtte, hanem utána kell rendet csinálni, amit nagyon értékelek, ha segít a másik, mert a faszom kivan már, hogy egyedül rakjam össze a szétesett ágyat" – nehezményezte Anna, és hozzátette, megesik, hogy egymás nevét sem tudják, és ez jól is van így.

"Az egyéjszakás kaland szerintem nem a szokásokról szól, sőt. Megtörténik, és kész, egyébként mindig van a pénztárcámban gumi. Szexeltem már idegennel úgy, hogy aznap este lusta voltam leborotválni a lában. Alapesetben rettenetesen zavar, abban a helyzetben egyáltalán nem volt fontos. Egyszerűen dugsz és kész. Az eddigi egyéjszakás kalandjaimról többé soha nem hallottam, mondjuk majdnem mindegyik külföldön történt, szóval attól sem kell tartanom, hogy szembejön velem az utcán. Azt hiszem, a saját lakásomba soha nem engednék be idegen pasit. Számomra az egyéjszakás aktus helyszíne a hotelszoba, a mező vagy az autó" – írta a 32 éves Janka, és hozzátette, ő sohasem a lakásában egyéjszakázott, hanem hotelben szexelt, vagy tengerparton, vagy autóban, vagy a természet lágy ölén.

Forrás: velvet.hu