A Nagy Duett győztese, Cseke Katinka fittyet hányt kilókra, narancsbőrre, divatr és a műsorban önmagát adta szabadon! És ettől tátva maradt a nézők szája... - írja a storyonline.hu

"Ha tükörbe nézek, egy pillanatig sem érzem rosszul magam. Igen, egy molettebb nőt látok, akinek van narancsbőre és súlyfeleslege. Na és? Én szeretem őt, szeretem a hájacskájával együtt. Mert ez a nő imád élni!" - mesélte Katinka a Storynak csillogó szemekkel, sugárzó, életigenlő energiával.

"Én jól érzem magam a bőrömben, szeretem a testem. Persze emlékszem rá, milyen voltam 59 kilósan hosszú, egyenes hajjal, és nem mondom, hogy belebetegednék, ha így néznék ki újra. De egy pillanatra sem kesergek ezen" - tette hozzá, majd azt is elmesélte, miként tett szert jelentős súlytöbbletre.

Katinka vallomása a megújult Story magazinban! Story és a StoryOnline mától új, NŐI EXTRA tartalommal!

Forrás: Story Online