Nekem még soha nem volt szerencsém az életben – így fogadta lapunk munkatársait fővárosi otthonában Baliné Snitta Klára. Az asszony százezer forinttal lett gazdagabb, mert játszott lapunk Szuper 100 játékán.
Rendezett, barátságos kis lakásában fogad minket Baliné Snitta Klára. A nyugdíjas asszony korábban könyvelőként dolgozott. Egy ideje Parkinson-kórban szenved, nagyon régen volt ilyen boldog, mint most.
– Mindennap megveszem kedvenc lapomat, a Borsot. Nagyon érdekes cikkek vannak benne, és mindig megfejtem a rejtvényeket. A játékokon is mindig részt veszek, de eddig még nem mosolygott rám a szerencse – tárja szét a kezét Klára, akire a két emelettel lejjebb lakó fia, Bali István ügyel. A férfi egy éve munkanélküli. Az asszonynak a fia a mindene, ugyanis férje korábban meghalt.

Klára néni már készíti elô a tévéállványt (Fotó: Cser Dániel)
– Sokat olvasok itthon, régebben pedig, amikor volt tévém, nagyon szívesen néztem a sportot, fôleg a focit. Az itthoni csapatok közül az Újpest a kedvencem, de szeretem a Barcelonát is. Amíg Schumacher versenyzett, a Forma–1-et is néztem – sorolja Klára, akinek most régi vágya teljesülhet a nyereményből.
– Egy éve, mióta elromlott a tévém, csak rádiót hallgatok. De most, ebből a százezerből veszek egy kisebbet, a másik felét pedig a fiamnak adom – mondja az asszony, miközben már el is kezdi lepakolni a tévéállványról a virágokat. – Természetesen tovább játszom, hátha a fiamnak megnyerhetem az autót is – mosolyodik el Klára.

Forrás: http://www.borsonline.hu