A háztartások mintegy felét lefedő öt vízmű szolgáltató - a Magyar Energia Hivatal szakmai támogatásával - áprilistól kampányt indít, hogy a vízzel való takarékosságra hívja fel a lakosság figyelmét - közölte a társaságok által megbízott pr-cég kedden az MTI-vel.
(MTI) - Az EU-nak a vízről szóló keret-irányelve szerint a víz nem kereskedelmi termék, hanem örökség, amelyet óvni és kezelni kell.
A tudatos fogyasztás eredményeként háztartásonként évi 20 köbméter víz takarítható meg. Ha ezt felszorozzuk 3,8 millió háztartással, 76 millió köbmétert kapunk, ez éppen kétszerese a Velencei tóban lévő víznek - áll a közleményben.
A reklám a köztéri, a televíziós és rádiós kampánnyal indul. A részvevők a következők: Duna Menti Regionális Vízmű Zrt., Dunántúli Regionális Vízmű Zrt., Északdunántúli Vízmű Zrt., Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. és a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.
(MTI) - Az EU-nak a vízről szóló keret-irányelve szerint a víz nem kereskedelmi termék, hanem örökség, amelyet óvni és kezelni kell.
A tudatos fogyasztás eredményeként háztartásonként évi 20 köbméter víz takarítható meg. Ha ezt felszorozzuk 3,8 millió háztartással, 76 millió köbmétert kapunk, ez éppen kétszerese a Velencei tóban lévő víznek - áll a közleményben.
A reklám a köztéri, a televíziós és rádiós kampánnyal indul. A részvevők a következők: Duna Menti Regionális Vízmű Zrt., Dunántúli Regionális Vízmű Zrt., Északdunántúli Vízmű Zrt., Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. és a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.
0 Megjegyzések