Hajdú Péter ma tesz feljelentést a zaklató ellen, aki megfenyegette őt és családját a múlt héten. A tévés felesége halálra rémült, mivel a férfi őt hívogatta. A műsorvezető a rendőrséghez fordul.

Kovács Ildikó néhány hete a Frizbiben beszélt arról, az Úr kiválasztotta, képes gyógyítani, látja a jövőt, és a lelke ki tud szállni a testéből, így bekötött szemmel is tud olvasni.

Hajdú Péter egy héttel később profi mentalistát vetett be, aki megismételte a „látó asszony” mutatványait, sőt maga is megtanulta a trükköt. A leleplezésnek váratlan következménye lett.

– A rádióműsoromban elmondtam a hallgatóknak is: ez egy mentalista trükk, ne költsenek az egészségük érdekében olyanokra, akik nem orvosok – mondta Hajdú a Borsnak. – Ezt követően telefonált Kata, hogy egy férfi engem keresett. Aztán újra jelentkezett, és közölte, azért, mert elvettem az óvodában a tízóraiját.

Felhívtam a számot és egy rekedtes hangú férfi kezdett el szidni: „Szét foglak b***ni, heteket fogsz kórházban tölteni. Beleszólsz Ildikó üzleti ügyeibe, Te? Vigyázz magadra, meg a családodra!"

Egy rendőr ismerősöm azt mondta, vegyem komolyan a fenyegetést, ezért megbíztam az ügyvédemet, hogy intézkedjen. Péntek reggel újabb hívás érkezett a férfitől, ismét Katát kereste. Tudni kell, hogy Kata találkozott Ildikóval a műsor után, így az ő számát tudhatta a „csodadoktor" és a párja – mondta a műsorvezető, akit egy csütörtöki rendezvényen már testőr kísért.

A szekelyhon.ro című netes oldalon megtalálható egy hatéves cikk arról, hogy Ildikót állítólag egykor a rendőrség is körözte csalás miatt. Ezt Kovács Ildikó kikérte magának.

– Rövidesen nálam lesz az erkölcsi bizonyítványom hiteles másolata: soha nem volt dolgom a rendőrséggel. Huszonhat évet dolgoztam Nyíregyházán, soha, senki nem jelentett fel. Ha köröznének, már rég megtaláltak volna, televí­ziókba, rádiók-ba is járok. A betegeim és a román rendőrség is csak mosolygott ezeken a híreken. Ha azt mondják, csaló vagyok, azt elfogadom, mert nem érdekel, a rágalmazásom miatt pedig ügyvédhez fordultam – mondta az asszony.
Férje, Balmus Dániel indulatosabb.

– Hajdúnak olyan nagy a szava, hogy kijelenti, hogy körözik Ildikót és mindenki elhiszi? – kezdte a férfi rekedtes hangon. – Felhívtam, bemutatkoztam, és meg akartam kérdezni, miért csinálja ezt. Nem fenyegetően, nem hangosan, normális hangnemben. Egy hölgy vette fel a telefonját. Hajdú foglalkozzon a saját családjával. Ez gusztustalan, be fogom perelni, és azokat az újságokat is, amelyek Ildikó megkérdezése nélkül adtak helyt Hajdú állításainak – magyarázta a férfi.