Pataki Zita az elmúlt években rengeteget tanult. Magyar-könyvtár szakon végzett, államigazgatási diplomát szerzett. Befejezte a jogtudományi egyetemet, majd a pszicholingvisztikához fordult. Jelenleg tranzakció-analízissel foglalkozik. Időjósként tizenöt éve látható kereskedelmi csatorna képernyőjén. Így érthető, hogy a nézők kíváncsiak a magánéletére, főleg azóta, hogy férjhez ment.

- Hosszú párkapcsolataim voltak, de amit most érzek, teljesen más. Harminckét és harminchét évesen úgy álltam fel mindkét kapcsolatomból, hogy nem szeretném folytatni. Egyiknél sem éreztem, hogy ő lesz a gyermekem apja. Most igen! Harminckilenc vagyok, de igazán csak a nőgyógyászom figyelmeztetett félévente, hogy múlik az idő. Én mindig megnyugtattam: ne pánikoljon! - meséli az RTL Klub időjósa, aki férjével egyelőre kétlaki életet él, de vettek már egy telket a Velencei-tó partján, ahol felépítik további életüket.

Forrás: Stop.hu