Bár néha elgyengül a lélek, néha sajog a szív, néha túl sok a teher, néha kicsordul egy könnycsepp, DE...NŐNEK LENNI JÓ! 

Tisztában vagyok a képességeimmel és a korlátaimmal.

Önbecsülésem megengedi, hogy tiszteljek másokat és tiszteletet kapjak ezért cserébe.
Bizalmat csak feltétlen bizalomért adok.

Az élet engem sem kímél, néha megrogyok, de mindig van erőm talpra állni!
Nem foglalkozom felszínes dolgokkal, csak annak nyílok meg, aki őszinte szívvel közelít hozzám.
Kevés igaz barátom van, de értük mindent megtennék, mert tudom, hogy számíthatok rájuk a legnagyobb bajban is.
 Vállaimon nem csak a saját terheimet kell elbírnom, hanem a családom minden tagjának gondjait.
 Összetartó ERŐ, birtokában vagyok, gyógyítok és nevelek, óvok és szeretek...

Büszke vagyok rá, hogy Nőnek születtem, mert tudom, hogy így vagyok értékes és különleges.Életet adok...