A Magyar Turizmus (MT) Zrt. két héttel meghosszabbítja a Magyar Turizmus Minőségi Díj határidejét, így április 12-ig fogadja a jelentkezéseket - jelentette be a társaság pénteken.
(MTI) - A védjegytulajdonos MT az idén már nyolcadik alkalommal hirdette meg a pályázatot szállodák és éttermek részére. A 2013. évi pályázat hivatalos jelentkezési időszaka eredetileg február 28-tól március 31-ig tartott.
A turizmus állami irányításának támogatásával, szakmai szervezetek és szakemberek bevonásával kidolgozott Magyar Turizmus Minőségi Díj pályázati rendszert 2006-ban vezették be. A díj a hazai turisztikai szolgáltatások egységes és megbízható minősítésére szolgál, az önkéntesen jelentkező szolgáltatók számára kínál magas színvonalú, európai minőségbiztosítási elvek alapján működő minősítési lehetőséget.
A pályázat több száz szempontot rögzít, amelyek a szolgáltatásra kiható valamennyi összetevőre kiterjednek: vizsgálja a tárgyi és üzemeltetési eszközöket, értékeli a szolgáltatások meglétét és színvonalát, a dolgozók munkáját, a vendéglátás szívélyességét. A 808 szállodai és 322 éttermi kérdés hivatott megjeleníteni az általános vendég-elvárásokat és a szakmai követelményeket.
Akik ezeket a kívánalmakat teljesítik, azok az egyéves pályázati időszak végén elnyerik a Magyar Turizmus Minőségi Díjat. A díjazottak 3 évig viselhetik a címet, jelenleg 94 szolgáltatónak a bejáratánál találkozhatunk a Q-logóval.
A Magyar Turizmus Minőségi Díj pályázatáról és a jelentkezés feltételeiről a minosegidij.itthon.hu weboldalon található részletes információ.
(MTI) - A védjegytulajdonos MT az idén már nyolcadik alkalommal hirdette meg a pályázatot szállodák és éttermek részére. A 2013. évi pályázat hivatalos jelentkezési időszaka eredetileg február 28-tól március 31-ig tartott.
A turizmus állami irányításának támogatásával, szakmai szervezetek és szakemberek bevonásával kidolgozott Magyar Turizmus Minőségi Díj pályázati rendszert 2006-ban vezették be. A díj a hazai turisztikai szolgáltatások egységes és megbízható minősítésére szolgál, az önkéntesen jelentkező szolgáltatók számára kínál magas színvonalú, európai minőségbiztosítási elvek alapján működő minősítési lehetőséget.
A pályázat több száz szempontot rögzít, amelyek a szolgáltatásra kiható valamennyi összetevőre kiterjednek: vizsgálja a tárgyi és üzemeltetési eszközöket, értékeli a szolgáltatások meglétét és színvonalát, a dolgozók munkáját, a vendéglátás szívélyességét. A 808 szállodai és 322 éttermi kérdés hivatott megjeleníteni az általános vendég-elvárásokat és a szakmai követelményeket.
Akik ezeket a kívánalmakat teljesítik, azok az egyéves pályázati időszak végén elnyerik a Magyar Turizmus Minőségi Díjat. A díjazottak 3 évig viselhetik a címet, jelenleg 94 szolgáltatónak a bejáratánál találkozhatunk a Q-logóval.
A Magyar Turizmus Minőségi Díj pályázatáról és a jelentkezés feltételeiről a minosegidij.itthon.hu weboldalon található részletes információ.
0 Megjegyzések