Férfias sportágban próbálta ki magát Marenec Fruzsi, ám mindezt a maga rendhagyó módján tette. A MezTelenül csinos műsorvezetőnője ugyanis magas sarkú cipőben vette fel a versenyt a gokartpályán kollégáival, Világi Péterrel és Pónácz Andrással. Fruzsit mindig is érdekelték az autós sportok, ráadásul mivel már gyerekkorában is fiús lány hírében állt, nem olyan meglepő, hogy gokartozásra adta a fejét. Talán inkább csak a módja, ahogyan végül a volán mögé ült.

– Nem először próbáltam ki magam a pályán, bár magas sarkúban valóban ez volt az első alkalom. Pontosan tudom, mire vagyok képes, de azért nem vagyok az a vakmerő típus, aki mindenbe fejest ugrik, csak hogy bizonyítson. Így is helyt álltam a fiúkkal szemben, de törékeny nőként természetesen féltem is magam. Úgyhogy a versenyzést inkább meghagynám az erősebbik nemnek – mondta Fruzsi.

Forrás: Új Ász