Kovács Kati az RTL Klub új reggeli műsorában beszélt élete legnehezebb időszakáról, amikor kiderült, hogy nem lehet gyermeke. Bevallotta: húsz évig mindennel megpróbálkozott, hogy teherbe essen.

- Az utóbbi egy-két évben tudok erről beszélni anélkül, hogy sírva ne fakadnék. Énekes vagyok, megtapsolnak, és fellépés után hazamegyek a csendes lakásba, ahol körbevesznek a falak. Ilyenkor úgy érzem, valamit nem csináltam jól. Az ember magát hibáztatja, amikor a természet döntött így. Húsz éven át jártam mindenféle meddőségi vizsgálatokon, voltam többféle klinikán, szedtem gyógyszereket. Annyira szerettem volna gyereket, annyira természetellenesnek tűnt, hogy ha van a bátyámnak, a húgomnak is két gyereke, akkor nekem miért nincs. Hihetetlen mélypontokat éltem át - mondta az RTL Klub nézőinek Kovács Kati, aki eddig az orvosokon kívül nem osztotta meg senkivel problémáját.

A népszerű énekesnő testvérei gyermekeit sajátjaként szereti.

Forrás: Stop.hu