Az X-Faktor első szériájának nyertese most egy másik produkcióban méretteti meg magát. A Szombat esti láz miatt hétről hétre táncparkettre lép öccsének barátnőjével. Mármarosi Tünde eleinte tartott a közös munkától, de kellemesen csalódott leendő sógorában.

- A Szombat esti láz hozott össze minket igazán. A próbák során egyre inkább megismertük egymást és jóba lettünk, ami nagy öröm számomra. Bevallom, én remélni sem mertem, hogy így alakul majd a dolog! Tartottam Csabitól és a közös munkától, mert hihetetlenül céltudatos, markáns és határozott személyiség. Ahogy én is. De kellemesen csalódtam benne, mert ha el akarja érni, amit szeretne, vagy nem tetszik valami, azt mindig megmondja. És ez azért is fontos, hogy minél jobban menjenek a próbák. Nagyon alázatos a gyakorlások során. Mostanra szépen egymáshoz csiszolódtunk - mesélte az Epizód magazinnak Mármarosi Tünde.

Forrás: Stop.hu