Csézy nagymamájának halála miatt Gesztesi Károly is kénytelen feladni A Nagy Duettet. A színész nem tagadja, hogy nagyon keserű, amiért így alakult a helyzet- tudta meg a Life.hu.

A Nagy Duett folyamán még csak veszélyzónába se került a Csézy- Gesztesi páros, most mégis úgy hozta az élet , hogy az énekesnő nagymamájának halála miatt önként kiszálltak a versenyből, mert Csézy úgy döntött, hogy a tragédia után képtelen folytatni. Így azonban Gesztesi Károly is kényszerhelyzetbe került, neki is el kell búcsúznia a SuperTV2 sikerműsorától.

"Hazudnék, ha azt mondanám, hogy jól érintett ez a helyzet. Mindenki látja rajtam, nem is tudom eltitkolni: furcsa keserűség van bennem, hogy így alakult. Én a magam részéről soha életemben nem szálltam ki egyetlen versenyből sem. Megfulladtam a vízben, amikor vízilabdáztam, és nem szálltam ki 3 emberrel a nyakamon, amikor center voltam. Meghalok, de nem adom fel soha, hiszen az egész élet egy nagy verseny. Velem is megesett, hogy hasonló választási helyzetbe kerültem és én akkor is színpadra álltam, mert azt tanultam a főiskolán a tanáraimtól, hogy 300 nézőt sem szabad cserben hagyni"- árulta el Gesztesi, aki azonban maximálisan elogadja duettpartnere döntését.

"Csézy más, mint én és meghozta azt a nagy döntést, hogy feladja azt a versenyt, amiben hihetetlen sikeresek voltunk és az eddigiek alapján szinte borítékolható volt, hogy a legjobb 3 közt leszünk. Neki sem lehetett egyszerű így határozni, de ő így érezte helyesnek és most nem a játék, hanem az ő élete a fontos"- tette hozzá a színész, aki akkor sem folytatta volna a versenyt más oldalán, ha ezt A Nagy Duett alapszabálya lehetővé tette volna. "Van A Nagy Duettnek egy alapszabálya, amely kimondja, hogy ilyenkor az előző kiesett párosnak kell visszatérnie. Fel sem merült, hogy új partner oldalán lépjek színpadra, nem is vállaltam volna. Mi így voltunk egy duett, de sajnos nem lettünk A Nagy Duett."

Forrás: Life.hu