Kedves Vásárlóink-Kölcsönzőink!

Már a nyomdában van az Első Könyvsiker Kölcsönző által kiadott első könyv! Az ismert blogger, ORAVECZ NÓRA:ÖSSZEKÖTVE című munkája!
www.facebook.com/oravecznora Érdemes ezt a különleges oldalt rendszeresen felkeresni!
"Azoknak tudom ajánlani a könyvet, akik szeretik a modern, fiatalos nyelvezetű írásokat.
Pörgős, fordulatokban gazdag cselekmények jellemzik a könyvet.
Egy percre se unatkoztam az olvasása közben.
Teljesen bele tudtam magamat élni a szituációkba, mert olyan volt, mintha az én világomban játszódna a történet. Ismételten megerősítést kaptam általa, hogy néha meg kell állni, és tudni kell megélni az adott pillanatot, mert én is hajlamos vagyok belebonyolódni a jövőre való vágyakozásba..."Festy in Style, Fashion blogger http://festyinstyle.blogspot.hu/

Újdonságaink

50% kedvezménnyel megvásárolható könyveink

50% árkedvezménnyel vehetitek meg a fenti, egyszer-kétszer már kikölcsönzött, de még viszonylag jó állapotú könyveinket, amit vissza már nem hozhattok! Jelentkezzetek értük a konyvkolcsonzo@gmail.com címen, és félretesszük nektek, mert gyakran csak egy-két példány van belőlük!
A WestEnben sok más könyvünk is féláron kapható!
Pécsiek figyelem! Ti mindenképpen foglaljátok le a konyvkolcsonzo@gmail.com címen a félárú könyveket, mert néhányat csak akkor küldünk le Pécsre!!!

Első Könyvsiker Kölcsönző

1. Budapest,WestEnd, aluljárószint, Niagara-vízesés
Tel:30/832-62-32
Nyitva tartás: H-Szo: 10-20 V: 10-18
e-mail: konyvkolcsonzo@gmail.com

2. Pécs, Rákóczi út 49. Árkáddal szemben
Tel:30/837-05-03
Nyitvatartás:H-P:10-18
e-mail: konyvkolcsonzo@gmail.com

www.konyvkolcsonzo.hu/
www.facebook.com/kolcsonzo