Krónikus májbetegségben szenved. 

A 15 éves mezőnyárádi Német Dorottya Henriettánál júliusban diagnosztizálták a krónikus májbetegséget. Jelenleg májtranszplantációra vár.

"Tavasz óta éreztem, hogy nagyon fáradékony vagyok, mindig a pihenésre vágytam. Ezt ráfogtuk mindenre; az időre, az iskolára, a kialvatlanságra. Mígnem anyukám úgy döntött, hogy el kell menni orvoshoz, utána kell járni, miért van ez. Már az első vérvétel arra adott bizonyságot, hogy valami nem jól működik a szervezetemben. Kórházba kerültem, ahol alapos kivizsgálások sora következett" - áll Német Dorottya Henrietta levelében. Kiderült, a krónikus májbetegségben szenvedő 15 éves lány mája olyan mértékben károsodott már, hogy nem lehet meggyógyítani.

Most egy budapesti gyermekklinikán vizsgálják, a cél, hogy felkerüljön a májtranszplantációs listára. "A várakozást sajnos még az is megnehezíti, hogy időközben kiderült, lisztérzékeny vagyok. Így a komoly máj diéta mellett még a gluténmentes étrendet is tartanom kell. Anyukám és apukám mindent megtesznek, hogy a lehető legjobban elviseljem ezt az egészet.

csak alkalmi munkákból tud eltartani engem és 17 éves bátyámat, aki maximálisan segít mindenben. Nagy nehézséget okoz számunkra, hogy ha én a fővárosban vagyok a kórházban, anyukám nem tud meglátogatni. A másik nagy nehézség a gluténmentes élelmiszerek beszerzése, ezek megvásárlása nagyon sokba kerül. Ehhez szeretnék most segítséget kérni" - zárja levelét Német Dorottya Henrietta.

A segítségeket a következő számlaszámra várja a család:
55100148-11002109 Borsod Takarék Szövetkezet