Csak perel és kaszál, pedig nem megélhetési bíróságra járó. A Story megtudta az igazságot: kiderült, miből él Kiszel Tünde. 

Kiszel Tündének saját bevallása szerint nincs oka panaszra. Naptárai szépen fogynak, rendezvényeken, szépségversenyeken háziasszony, és egy magazinban is rendszeresen publikál. Azt sem tagadja, hogy tavalyi bevételeinek jelentős részét szemfüles ügyvédje kereste meg a számára.

"Senki ne higgye, hogy megélhetési bíróságra járó vagyok, mert ez nem igaz. Nagyon nem szeretek tárgyalásokra járni, és korántsem perelek be mindenkit, aki megsért engem. Sajnos azonban néhányan olyan durvaságot is megengednek maguknak velem kapcsolatban, amik mellett egyszerűen nem mehetek el szótlanul. Ezzel azt üzenném, hogy velem mindent lehet tenni. Így volt Fluor Tomi esetében, akivel végül peren kívül egyeztem meg és másfél millió forint fájdalomdíjat fizetett nekem. Egy laptól pedig több éves pereskedés után nyertem 2 millió forintot, illetve a lányom számára még további 1 milliót" - nyilatkozta a Story magazinnak Kiszel Tünde.