A Nagy Duett balhés rappere meghívta készülő új klipjének főszerepére az ország legnépszerűbb, válófélben lévő házaspárját. Ha vállalják, Dóriék újra közel kerülnek egymáshoz.

Forró szerelmi háromszögbe csöppen a nagyérdemű Dopeman legújabb klipjében, amit az egyik kísérleti jelleggel született dalához forgat a rapper. A „Kell a nő” című sláger kisfilmjének forgatókönyve szerint újra intim közelségbe kerül az egykori álompár.

– Ezt a szerzeményt nem érzem a dopemani pályám csúcsának vagy az életem főművének, egy poén nóta, egy jó buli, ami minden elemében megfelel a mostani zenei trendeknek. Egy igaz történeten alapuló sztori, amely arról szól, hogy hogyan lettem ­egye­dül­álló férfi, és ha már megírtam, gondoltam, klipet is forgatok hozzá – magyarázta Dopeman, aki szerint remek döntés, hogy Szinetár Dórát és Bereczki Zolit kérte fel a főszerepekre.

– Hónapok óta együtt dolgozom Dórival és Zolival, elég jól megtaláltuk a közös hangot, úgy gondolom, hogy remekül fogják alakítani a rájuk írt szerepeket – mondta a zenész. – A sztori szerint papucsférj vagyok, aki mos, főz, takarít, a felesége eközben tévét néz, és idegen férfiakkal randizik. Itt jön a képbe Bereczki Zoli, akivel Dóri randira megy.

A Bors információi szerint a klipet még ebben a hónapban leforgatják. Arról, hogy a házaspár mennyire kerül majd közeli kapcsolatba egymással, Szinetárék döntenek.