Évekkel ezelőtt vérig sértette Liptai Claudia a Kossuth-díjas művésznőt, Bangó Margitot. A színész-műsorvezető annyira kikészítette a nótakirálynőt, hogy évekig egyetlen szót sem váltottak egymással. Sokan ma is azt hiszik, A Nagy Duett színpadán is fogvicsorgatva állnak egymás mellett. Claudia nyilvános helyen úgy fogalmazott, Bangó és Schmuck Andor közös cédéjét csak asztalalátétnek használná, ebből kerekedett a botrány. Több újság is a címlapján hozta a sztorit.

– Velencén voltam a nyaralóban, amikor az újság megjelent. Schmuck Andor hívott fel, hogy láttam-e a cikket. Nem sokkal később újból csörgött a telefonom, akkor már Claudia hívott. Azt mondta: „Margitkám! Tudod, hogy annyira szeretlek, tisztellek, sose mondanék olyat, hogy asztal alá való a lemezed, de még így is megkövetlek! Gyere be a Mokkába, ott, ország-világ előtt elmondom.” Éreztem, hogy őszintén beszél, el is hittem neki, hogy csak félreértés volt. Ezért azt válaszoltam: „Nem megyek, elhiszem, amit mondtál.” A kínos eset után Margit és Claudia egészen A Nagy Duettig nem is találkoztak egymással. – Itt találkoztunk először – idézte fel az énekesnő. – Egyből megöleltük egymást, és ez az incidens szóba sem került soha többet. Normális embereknél ez így kell, hogy legyen. Természetesen megbocsátottam Claudiának – tette hozzá Margit.

Forrás: Új Ász