A Sport TV a Magyar Labdarúgó Szövetséggel karöltve 2013-ban is megkeresi az OTP Bank Liga leginkább családbarát stadionját. A cél, hogy minden magyar mérkőzés családi esemény, kulturált szórakozás legyen. A két szervezet 1 millió forinttal és 10 millió forint értékű reklámkampánnyal díjazza a nyertest, hogy a következő szezonban a szurkolók még jobban érezzék magukat a győztes klub stadionjában. 

2011-ben nagy siker volt a Sport TV Családbarát stadionok-kampánya. A rengeteg újítás bizonyította, a klubok komolyan vették a kezdeményezést, és igyekeztek a szurkolók kedvében járni. Sokat tettek azért, hogy több teljes család, gyermek és nő látogasson ki az OTP Bank Liga mérkőzéseire.  Két év elteltével a Sport TV és a stadionok biztonságosabbá tételén fáradozó MLSZ ismét meghirdeti a sikeres versenyt.

A pontozólapokat a Sport TV kollégái és a Magyar Labdarúgó Szövetség ellenőrei töltik ki, a szezon végén pedig kiderül, melyik magyar stadion és melyik magyar klub végez az élen abban a versenyben, amelyet 2011-ben az ETO-park, illetve a Győri ETO (képünkön az aréna) nyert meg. Olyan szempontok szerint osztályozunk, mint a stadionok infrastruktúrája (büfék, mellékhelyiségek) minősége, a hangulat, a rendezői magatartás és a gyermekek, családok számára kínált egyéb kikapcsolódási lehetőségek.

Az idei győztes rendkívül értékes díjazásban részesül, az említett 1 millió forintos pénzdíj (melyből 500 ezret az MLSZ, 500 ezret a Sport TV ajánlott fel) mellett a Sport Televízió 10 millió forint értékű reklámfelületet biztosít számára a 2013/14-es szezon Sport1-en és Sport2-n közvetített futballmérkőzéseinek környezetében.

"Büszkék vagyunk a kezdeményezésünkre, hogy az MLSZ-szel együtt tehetünk azért, hogy az OTP Bank Liga mérkőzései igazi családi programmá váljanak. A két évvel ezelőtt meghirdetett versenynek köszönhetően nagyon sok program indult a stadionokban a családok mozgósítására, szurkolói buszok indultak, a gyermekeknek játszóházak létesültek, és még sorolhatnám. A cél idén is az, hogy még több gyermek, még több nő legyen a lelátókon. Azt szeretnénk, hogy a Sport TV nézői számára is látható legyen a fejlődés" – árulta el Málnay B. Levente, a Chello Central Europe vezérigazgatója.

"A növekvő biztonságérzet, a közeljövőben megújuló infrastrukturális háttér mind segíti abban az élvonalbeli klubokat, hogy mérkőzéseik szervezésekor a stadionokba látogató nőkre, gyerekekre, a családokra is gondoljanak" – fogalmazott a kezdeményezés kapcsán dr. Vági Márton, az MLSZ főtitkára, aki hozzátette, közvélemény kutatások egyértelműen azt bizonyítják, a hétvégi programok kialakítása a legtöbb családban az anyuka feladata. "Fontosnak tartjuk, hogy a nyereményként fölajánlott egymillió forintot a győztes klub kizárólag arra költheti, hogy szurkolói számára még kedvezőbb, vonzóbb feltételeket teremtsen."