Megszaporodtak a Kedvesem című dal feldolgozásai. Polgár Petit és Kasza Tibit is megihlette ByeAlex slágere. A humoristának egyenesen kapóra jön Alex felbukkanása.

Pár hónappal ezelőtt csak az MR2 hallgatótábora ismerhette ByeAlexet és a dalait, ám amióta múlt hét szombaton megnyerte az eurovíziós válogatót, az egész ország róla beszél.

Kedvesem című száma megérintette az óvodásokat, megríkatta a hazai celebeket. Még Polgár Peti és Kasza Tibi is fel akar kapaszkodni Alex Malmőbe induló hajójára, ők is részt kérnek a hirtelen előbukkant antisztár sikeréből.

Polgár Peti, aki a Class FM Morning Show-jában szokta megcsillogtatni képességeit, sajátos módon dolgozta fel a dalt.

„Az én kedvesem egy olyan lány, aki / Svédasztalt lapra szerel / Roxette-et hallgat közben / Szaunázik, majd lottózik / A kedvesem, ő az én kedvesem.” Így szól a Kedvesem Peti stílusában.

– Hallottam, hogy ByeAlex svédül akarja énekelni a refrént, én meg arra gondoltam, hogy miért ne lehetne svéd sztereotípiák mentén átkölteni a dalt. A refrén átírását Google fordítóval oldottam meg, és amelyik szónál nem stimmelt a szótagszám, kerestem rá egy svéd rokonértelmű szót, de amúgy a szöveg fele kamu – nyilatkozta lapunknak Polgár Peti, aki szerint ByeAlex azon kevesek közé tartozik, akiket lehet parodizálni. – Az utóbbi években alig bukkantak fel ByeAlexhez hasonló arcok – mondta a humorista.

Az Eurovíziós Dalfesztivál magyar dala Kasza Tibort is megihlette, aki Az én magzatom címet adta a Kedvesem feldolgozásnak.
„Az én magzatom egy olyan csóka, aki sokkal több, mint zigóta. Táncot jár a hólyagommal, negyvenhetes, hosszabb, mint az alkarom.” Így hangzik Kasza Tibi verziója.

ByeAlex nem kívánt nyilatkozni, ezért be kell érnünk azzal a kommentárral, amit Polgár Peti változatához fűzött.

– Nem tudom, ki ez a fickó, aki feldolgozta ezt a dalomat, de vannak benne olyan óriási poénok, hogy kisírtam a szemem! – írta ByeAlex.