Egyszerű iskolás lányként Ózdon élt. Aztán egy szép napon feltett magáról egy videót az internetre. Terve bevált. A szakmabeliek is látták, köztük Bognár Tibor menedzser, aki felkarolta. Bata Adrienn a hazai popsztárok sorában Barbee néven ismert. Szándékosan elkerülte a televíziós tehetségkutatókat.

- Soha nem szerepelt a vágyaim között, hogy bármelyik műsorban fellépjek. Szerettem nézni az adásokat, de én saját erőből akartam felépíteni magamat. Most főiskolára járok, média szakra, de nagyon érdekel a sminkszakma is. Mindemellett a dalszövegírás sem áll távol tőlem. Sok, tiniknek szóló novellát írtam, és ma már minden dalom szövegét magam jegyzem. Jó sorom egy klip forgatása miatt New Yorkba repített. Nagyon tetszett az amerikai világ, remélem, akár énekesnőként, akár magánemberként még visszatérhetek oda - mondja a Fanny magazinnak Barbee, aki hamarosan leteheti a középfokú angol nyelvvizsgát.

Az ózdi lány legelső albuma tizenkilenc éves korában jelent meg. A lemez borítóját a népszerű fiatal zenész kolléga, SP fotózta. Szívtörő című dala a slágerlisták előkelő helyezettje lett. Két és fél éve boldog párkapcsolatban él az Anti Fitness Club dobosával. Szőke lányból nemrégiben barna lett.

- Nyolc-kilenc évig szőke voltam, és amikor eljött az életemben a zenei váltás, akkor határoztam el, változzon meg a külsőm is. Szőkén nem találtam a helyem.

Forrás: Stop.hu