Ada azóta kereste a helyét a világban, amióta elköszönt a Viva TV műsorvezetői posztjától. Az egykori tinisztár civil pályán helyezkedett el, és két évig a reflektorfényen kívül élte életét, nevelte ikerfiait.

Több száz önéletrajzot küldött szét, mégis egy darabig munkanélküli volt az egykor ünnepelt tinisztár, akinek az ismertsége inkább jelentett hátrányt, mint előnyt. Az elmúlt években két munkahelyen dolgozott, aznap, amikor az utóbbin megszűnt a poziciója, megcsörrent a telefonja és az RTL Klubtól hívták meghallgatásra. Pedig a semmibe ugrott volna fejest.

"Nem tudtam, hogy melyik műsorhoz keresnek műsorvezetőt és azt sem, hogy kiket hallgattak még meg rajtam kívül. Két évig teljesen a háttérben éltem, nem jártam partikra, az arcom nem volt forgalomban. Nem is értem, hogyan jutottam mégis eszébe valakinek, de örülök, hogy így történt. Ez csak a sors keze lehet, hogy aznap, amikor megszűnt a pozicíom, azonnal egy új kihívás elé kerültem" - mesélte Ada, akit a Reflektor magazin műsorvezetőjének választottak Mádai Vivien helyett.

Ada két gyermeket nevel, az első osztályos ikerpárt, Bencét és Bálintot, akik tévés kollégájától, Timótól születtek. Az egykor álompárnak emlegetett páros kapcsolata nem tartott sokáig, elváltak. Adának új párja van, Ákos, akivel nem költözött össze és papír nélkül is nagyon boldogok együtt, négyesben.

Forrás: Life.hu