A Magyar Telekom az év végéig a lakosság 40 százaléka számára teszi elérhetővé 4G/LTE alapú mobilinternet szolgáltatását, emellett bővíti készülék és díjcsomag kínálatát - jelentette be a társaság sajtótájékoztatón, szerdán Budapesten.
(MTI) - Christopher Mattheisen elnök-vezérigazgató közölte azt is, hogy a társaság új arculatot vezet be: a jövőben egységesen a Telekom márkanevet használja majd minden, lakosságnak, illetve a kis- és középvállalatoknak kínált szolgáltatásához. A nagyvállalati ügyfélkört nem érinti a "T" márka bevezetése, számukra továbbra is T-Systems márkanév alatt nyújt szolgáltatást a vállalat.
Keszég Attila vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy áprilistól a Telekom bővíti LTE-képes telefonkészülék kínálatát, új, korlátlan beszélgetést és SMS-t tartalmazó díjcsomagot vezet be, továbbá a jelenlegi Mozaik díjcsomagot használók számára is elérhetővé teszi a 4G/LTE technológiát.
A Magyar Telekom LTE lefedettsége jelenleg országosan 27 százalékos kültéren, ezt növeli 40 százalékra 2013 végéig. Budapesten a kültéri lefedettség 99, a beltéri 83 százalékos.
Christopher Mattheisen kifejtette: bár most még csak néhány ezerre vagy néhány tízezerre tehető a negyedik generációs adatátviteli technológiát használók száma a Telekom hálózatán, ám arra számít, hogy hamarosan tömegessé válik a 4G/LTE használat. A lendületet ehhez az adja, hogy a készülékgyártók az új telefonjaikban már alapértelmezetté teszik az LTE-képességet.
Keszég Attila arról beszélt, hogy a jó minőségű hálózat és készülékek mellett megfelelő tartalomra is szükség van ahhoz, hogy az ügyfelek kihasználhassák ennek a modern technológiának az előnyeit. A Magyar Telekom ezen a téren is újít, és az eddig csak a T-Home TV-előfizetők számára elérhető Moziaréna szolgáltatását elérhetővé teszi mobil eszközökön, tableteken vagy okostelefonokon is.
A sajtótájékoztatón bemutatták az ASUS Padfone 2 készüléket, amelynek értékesítését hamarosan megkezdi a Telekom. Ez egy telefon és táblagép egyben, az eszközök külön-külön is használhatók, illetve összekapcsolhatók.
(MTI) - Christopher Mattheisen elnök-vezérigazgató közölte azt is, hogy a társaság új arculatot vezet be: a jövőben egységesen a Telekom márkanevet használja majd minden, lakosságnak, illetve a kis- és középvállalatoknak kínált szolgáltatásához. A nagyvállalati ügyfélkört nem érinti a "T" márka bevezetése, számukra továbbra is T-Systems márkanév alatt nyújt szolgáltatást a vállalat.
Keszég Attila vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy áprilistól a Telekom bővíti LTE-képes telefonkészülék kínálatát, új, korlátlan beszélgetést és SMS-t tartalmazó díjcsomagot vezet be, továbbá a jelenlegi Mozaik díjcsomagot használók számára is elérhetővé teszi a 4G/LTE technológiát.
A Magyar Telekom LTE lefedettsége jelenleg országosan 27 százalékos kültéren, ezt növeli 40 százalékra 2013 végéig. Budapesten a kültéri lefedettség 99, a beltéri 83 százalékos.
Christopher Mattheisen kifejtette: bár most még csak néhány ezerre vagy néhány tízezerre tehető a negyedik generációs adatátviteli technológiát használók száma a Telekom hálózatán, ám arra számít, hogy hamarosan tömegessé válik a 4G/LTE használat. A lendületet ehhez az adja, hogy a készülékgyártók az új telefonjaikban már alapértelmezetté teszik az LTE-képességet.
Keszég Attila arról beszélt, hogy a jó minőségű hálózat és készülékek mellett megfelelő tartalomra is szükség van ahhoz, hogy az ügyfelek kihasználhassák ennek a modern technológiának az előnyeit. A Magyar Telekom ezen a téren is újít, és az eddig csak a T-Home TV-előfizetők számára elérhető Moziaréna szolgáltatását elérhetővé teszi mobil eszközökön, tableteken vagy okostelefonokon is.
A sajtótájékoztatón bemutatták az ASUS Padfone 2 készüléket, amelynek értékesítését hamarosan megkezdi a Telekom. Ez egy telefon és táblagép egyben, az eszközök külön-külön is használhatók, illetve összekapcsolhatók.
0 Megjegyzések