A Magyar Telekom az év végéig a lakosság 40 százaléka számára teszi elérhetővé 4G/LTE alapú mobilinternet szolgáltatását, emellett bővíti készülék és díjcsomag kínálatát - jelentette be a társaság sajtótájékoztatón szerdán Budapesten.

(MTI) - Christopher Mattheisen elnök-vezérigazgató közölte azt is, hogy a társaság új arculatot vezet be: a jövőben egységesen a Telekom márkanevet használja majd minden, lakosságnak, illetve a kis- és középvállalatoknak kínált szolgáltatásához. A nagyvállalati ügyfélkört nem érinti a "T" márka bevezetése, számukra továbbra is T-Systems márkanév alatt nyújt szolgáltatást a vállalat.

Keszég Attila vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy áprilistól a Telekom bővíti LTE-képes telefonkészülék kínálatát, új, korlátlan beszélgetést és SMS-t tartalmazó díjcsomagot vezet be, továbbá a jelenlegi, Mozaik díjcsomagot használók számára is elérhetővé teszi a 4G/LTE technológiát.