Bódi Guszti nem sokáig örülhetett a Las Vegas-i játékteremben nyert százezreknek. A nyereményét itthon be kell vallania, és közel felét befizetnie az adóhivatalnak - írja a Blikk.

Ráadásul még feketemunka gyanújába is keveredhet, ha nem tudja bemutatni a NAV-nak a kaszinó igazolását a nyereményéről.

- Las Vegasban bementem az első kaszinóba, bedobtam a gépbe öt dollárt, vagyis alig valamivel több mint ezerforintnyi összeget, és addig játszottam, amíg végül 1800 dollárt (közel négyszázezer forint) nyertem a nyerőgépen. Úgyhogy nagy volt az öröm - újságolta a zenész, akinek azonban az adótörvény szerint be kell vallania az Amerikában szerzett pénzt.

- Ötszáznegyven dollárt, vagyis nagyjából 116 ezer forintot levontak a nyereményből, a maradékot adták oda, de erre nincsen bizonyíték. Küldtek egy kérdőívet, amit kitöltve vissza kellett juttatni, azon viszont semmilyen összeg nem szerepelt, ebből egy példányt eltettem. De miért kellene leadózni? - kérdezte Margó döbbenten.