Katalin kirándulni ment a családjával, de egy illegális csapda miatt kórházban kötött ki. A rendôrök fegyveres orvvadászokról számoltak be.

Kőszeg környékén kirándult hétvégén a családjával egy középkorú asszony. A Kálvária közelében sétálva letért az útról, majd váratlanul egy hurok rántotta ki a lába alól a talajt.

– Felugrottam a rézsűn, és jobb lábbal léptem bele a csapdába, ami egy ismerősöm szerint a rapsicok által használt hármas hurok volt. Úgy csapódott fel, mint egy rúgó, én pedig tehetetlenül elvágódtam. A fejemet majdnem beleütöttem egy nagy kőbe. Rázuhantam a könyökömre, ami kificamodott.

A pokoli fájdalomtól akkor még nem tudtam, hogy a szárkapocscsontom el is törött. Mivel a mentők nem tudtak onnan levinni, a tűzoltók segítségét kérték. Hat markos legény hozott le a hegyről kézben, illetve szánon. Ezúton is nagyon köszönöm a kőszegi tűzoltók segítségét – mondta el kórházi ágyán fekve Katalin.

A körmendi rendőrök a napokban számoltak be két orvvadász elfogásáról, akik fegyverekkel irtották a környék vadjait. A házkutatásokon vadhús mellett rengeteg trófeát, fegyvereket, célzókészülékeket foglaltak le.

– A rapsicok által okozott kár több százmillió forint minden évben, ráadásul rontja hazánk vadászturizmusának a jó hírét is – mondta Gagyi István, a Vas Megyei Vadászkamara elnöke.