Tóth Gabi sok rajongóját sokkolta, amikor hosszú barna hajjal jelent meg, a korábban már szöszkeként megszokott külseje helyett. A Megasztár felfedezettjének kislány kora óta határozott elképzelése van a külsejét illetően.


- Világ életemben ki szerettem volna próbálni a piros hajat, ki is próbáltam. Mindig imádtam a szétszakadt rucikat, szét is szakítottam. Nem érdekelt soha, ki mit gondol, nem akartam beállni a sorba csak azért, hogy több embernek tetsszem, és könnyebben találjak pasit vagy baráti társaságokat - írta a közösségi oldalára Tóth Gabi, aki elárulta azt is, miért váltott szőkéről barnára.

- A hidrogén úgy tönkretette a hajamat, hogy változtatni kellett, mert már nem maradt fejem. Imádom a szőkét és tuti, hogy leszek még szöszke - nyugtatta meg rajongóit a népszerű énekesnő.