A Pro4-en mennek a topless időjárásjelentések a késő esti sávban: Mészáros Dóra szerint az első adásban nem remekelt, azóta viszont ráérzett, és "99 százalékosan tökéletes", amit csinál. 

"Az első adás nagyon nehéz volt, ez tény és való, azonban a másodiknál sikerült eltalálnom ezt a dolgot. Egyszerűen megvilágosodtam, vagy kaptam egy fényt. Aki megnézte, azt mondta, hogy döbbenet, mert úgy csinálom, mintha világéletemben ezt csináltam volna. Nem vagyok az a fajta ember, aki azt mondja, hogy tökéletes, százszázalékos, amit csinálok, mert ha így lenne, akkor hazudnék vagy nagyképű bunkó lennék. Nem vagyok az" - nyilatkozta az Aktív-nak, majd szerényen hozzátette, hogy "99 százalékosan tökéletes lett", amit eddig nyújtott.

A PRO4 topless időjárásjelentése két hete, szilveszterkor indult, az első videót itt találja. A Naked News külfödi szereplőinél még a bugyi is lekerül, a  három magyar lányt itt nézheti meg.