A Budapesti Operettszínházból szállították kórházba Peller Annát, akinek egy óvatlan tánclépés miatt részleges szalagszakadása lett. 

"Sokkot kaptam" - kezdi még mindig a könnyeivel küszködve Anna, aki most a szüleinél, Pilisvörösváron lábadozik. "Éppen a Viktóriát próbáltuk Béres Attila rendezésében, amiben öt táncos jelenetem is van. Már két hónapja csak ezen dolgozunk. Egy ugrásból rosszul érkeztem a földre, de akkor még nem gondoltam, hogy ekkora a baj" - mesélte Anna, akit Peller Károly kollégája egyből karon fogott, és bevitt a Honvédkórházba.

"Csak azt tudtam mondani, hogy nincs semmi baj, de aztán amikor lekerült a cipő a lábamról, láttuk, mennyire be van dagadva. Nagyon sírtam, végig az járt a fejemben, hogy velem nem történhet semmi, hiszen egy hét múlva itt a premier. Amikor pedig bevittek a kórházba, akkor az orvos egyből azt mondta, hogy egy hét fekvőgipsz és két hét rögzítőkötés vár rám. Az orvos azt is látta a röntgenen, hogy letört egy darab a bokacsontomból."

Anna legközelebb szerdán megy vissza kontrollra. "Nagyon rosszkor jött ez a baleset, mert most megszakad a szívem, hogy nem próbálhatok a többiekkel, hiszen aki ismer, az tudja, hogy egy hiperaktív ember vagyok. A szüleimnél jó kezekben vagyok, és abban bízom, hogy ha a fekvőgipszet leveszik, és sokat pihenek, akkor talán képes leszek végigtáncolni a premiert, még akkor is ha fájni fog a lábam" - ígéri Anna, akinek az orvosok azt tanácsolták: ha szeretne teljesen felépülni, akkor szükség lesz a két hét rögzítőkötésre is.