Kang Meng hallgató beszél a féléves angol nyelvű képzési programot követően jogi oklevelet szerző kínai diákok diplomaátadóján a Szegedi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán 2013. január 14-én. A Sanghaji Politikatudományi és Jogi Egyetemről érkezett diákcsoport elsőként végezte el az egyetem jogi részképzését a kínai-magyar Kapu csereprogram keretében. 


Csen Pejcsong hallgató (b) féléves angol nyelvű képzési programot követően átveszi jogi oklevelét Szabó Imre dékántól (k) és Karsai Krisztina dékánhelyettestől (j) a Szegedi Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Karán 2013. január 14-én. A Sanghaji Politikatudományi és Jogi Egyetemről érkezett diákcsoport elsőként végezte el az egyetem jogi részképzését a kínai-magyar Kapu csereprogram keretében. 

 
MTI Fotó: Kelemen Zoltán Gergely