Az évvégi koncertözön, jazz és világzenei előszilveszterek, és szilveszteri mulatság után január első felében a Fonó szünetet tartott. Az újév a Zeneházban január 11-én veszi kezdetét rögtön a báli szezonnal.

A január 11-én zajló Népzenész Bál után is számos program várja az érdeklődőket: mindjárt másnap, január 12-én Ferenczi György és a Rackajam világindító koncertjével kezdődik a Fonó 2013-as koncertsorozata. Ferencziék igazi “best of” programmal készülnek, amelyről természetesen nem hinyozhat majd egy-egy új szám sem a legutóbbi, az óév végén megjelent Gérecz Attila lemezről.

Január 19-én a Fonó Világzenei Napra várjék az érdeklődőket a Balázs Elemér Grouppal. A neves jazzdobos zenekara másfél éve havi rendszerességű klubbal kötődik a Zeneházhoz. Ezen az estén különleges válogatást játszanak eddigi albumaikról; és egyúttal ez lesz az első alkalom, amikor a mindig megújuló group két új énekese is debütál a zenekarral: Szőke Nikoletta és Zentai Márk.

Január 25-én a Néptáncosok Népviseletes Báljával folytatódik a báli szezon a házban; ezen a napon pedig – a farsang jegyében - kötelező a népviselet. Mindenki kipróbálhatja magát rokolyában, katrincában, bőgatyában, lajbiban. Muzsikál a Fonó zenekar és Kalász Máté a bandájával.

(Fotó: Kultúra.hu)