Üzleti évének első felében 61 százalékkal 1,54 milliárd fontra nőtt a Diageo nettó nyeresége az egy évvel korábbihoz képest.
MTI - A Diageo a világ legnagyobb szeszesital gyártója, olyan márkákkal mint a Johnnie Walker, a Smirnoff, a Guinness és a Baileys.
Az árbevétel 5 százalékkal 6 milliárd fontra emelkedett.
A költségcsökkentés, az amerikai és az ázsiai eladások növekedése, továbbá az, hogy a cégnek sikerült minden piacon áremelést érvényesítenie, messze ellensúlyozta az európai piac zsugorodását.
Latin-Amerikában 18 százalékkal, Ázsiában pedig 6 százalékkal nőtt a forgalom, Európában ellenben összességében 2 százalékkal csökkent, ezen belül Dél-Európában 19 százalékkal zuhant.
MTI - A Diageo a világ legnagyobb szeszesital gyártója, olyan márkákkal mint a Johnnie Walker, a Smirnoff, a Guinness és a Baileys.
Az árbevétel 5 százalékkal 6 milliárd fontra emelkedett.
A költségcsökkentés, az amerikai és az ázsiai eladások növekedése, továbbá az, hogy a cégnek sikerült minden piacon áremelést érvényesítenie, messze ellensúlyozta az európai piac zsugorodását.
Latin-Amerikában 18 százalékkal, Ázsiában pedig 6 százalékkal nőtt a forgalom, Európában ellenben összességében 2 százalékkal csökkent, ezen belül Dél-Európában 19 százalékkal zuhant.
0 Megjegyzések