Elhagyhatta a kórházat a december végén történt moszkvai repülőgép-szerencsétlenség egyik túlélője - jelentette hétfőn az Interfax orosz hírügynökség.
(MTI) - Krisztyina Baranova utaskísérőként teljesített szolgálatot a Red Wings orosz légitársaság járatán, amely a moszkvai Vnukovo repülőtérnél szenvedett súlyos balesetet.
A csehországi Pardubicéből 2012. december 29-én visszatérő Tu-204-es repülőgépen csak a nyolcfős személyzet tartózkodott. A gép nem tudott megállni a leszállópályán, és kicsúszott a repülőtér mellett húzódó kijevi országútra, miközben három részre szakadt.
A szerencsétlenségben azonnal életét vesztette a kapitány, a másodpilóta, a fedélzeti mérnök és egy utaskísérő, míg egy másik stewardess a katasztrófa másnapján hunyt el a kórházban.
A 26 éves utaskísérőt, - aki a balesetben koponyasérülést, agyrázkódást és a medencecsonttörést szenvedett - a továbbiakban járóbetegként kezelik - tudta meg az Interfax.
A repülőgép balesetének két másik túlélőjét, két férfi utaskísérőt továbbra is kórházban ápolnak. Egyiküknek, a többszörös törést szenvedett 24 éves Dmitrij Vinokurovnak közepesen súlyos az állapota. A 32 éves Alekszej Izoszimov állapotát kielégítőnek tartják az orvosok.
A Kommerszant című napilap múlt szerdán azt közölte, hogy az előzetes megállapítások szerint a balesetet műszaki probléma és a pilóták hibája együtt okozhatta.
A szerencsétlenséget vizsgáló műszaki bizottság szakemberei azt mondták a lapnak, hogy a fékezésnél használt tolóerő-visszafordító berendezés mindkét hajtóműnél felmondta a szolgálatot, és a pilótáknak nem sikerült hagyományos módszerrel megállítani a repülőt.
A vizsgálók feltételezése szerint a kapitány és a másodpilóta is hibázott, mert nem ismerte fel idejében a műszaki problémát.
Az orosz légügyi hatóság (Roszaviacija) a múlt héten soron kívüli ellenőrzést kezdett a szerencsétlenül járt gépet üzemeltető Red Wings légitársaságnál.
(MTI) - Krisztyina Baranova utaskísérőként teljesített szolgálatot a Red Wings orosz légitársaság járatán, amely a moszkvai Vnukovo repülőtérnél szenvedett súlyos balesetet.
A csehországi Pardubicéből 2012. december 29-én visszatérő Tu-204-es repülőgépen csak a nyolcfős személyzet tartózkodott. A gép nem tudott megállni a leszállópályán, és kicsúszott a repülőtér mellett húzódó kijevi országútra, miközben három részre szakadt.
A szerencsétlenségben azonnal életét vesztette a kapitány, a másodpilóta, a fedélzeti mérnök és egy utaskísérő, míg egy másik stewardess a katasztrófa másnapján hunyt el a kórházban.
A 26 éves utaskísérőt, - aki a balesetben koponyasérülést, agyrázkódást és a medencecsonttörést szenvedett - a továbbiakban járóbetegként kezelik - tudta meg az Interfax.
A repülőgép balesetének két másik túlélőjét, két férfi utaskísérőt továbbra is kórházban ápolnak. Egyiküknek, a többszörös törést szenvedett 24 éves Dmitrij Vinokurovnak közepesen súlyos az állapota. A 32 éves Alekszej Izoszimov állapotát kielégítőnek tartják az orvosok.
A Kommerszant című napilap múlt szerdán azt közölte, hogy az előzetes megállapítások szerint a balesetet műszaki probléma és a pilóták hibája együtt okozhatta.
A szerencsétlenséget vizsgáló műszaki bizottság szakemberei azt mondták a lapnak, hogy a fékezésnél használt tolóerő-visszafordító berendezés mindkét hajtóműnél felmondta a szolgálatot, és a pilótáknak nem sikerült hagyományos módszerrel megállítani a repülőt.
A vizsgálók feltételezése szerint a kapitány és a másodpilóta is hibázott, mert nem ismerte fel idejében a műszaki problémát.
Az orosz légügyi hatóság (Roszaviacija) a múlt héten soron kívüli ellenőrzést kezdett a szerencsétlenül járt gépet üzemeltető Red Wings légitársaságnál.
0 Megjegyzések