Áruba dobta magát szilveszterre VV Éva, mégis átaludta magát az újévbe. A Törtető azt mondja, az előző év utolsó napjával a múltat is eltemette.

– Már több százan jelezték, hogy engem akarnak – mondta lapunknak december 30-án VV Éva, aki a Facebookon százezer forintért árulta magát szilveszter éjjelére, de végül nem ment sehova.

– Átaludtam az egész éjszakát. Elsején már reggel nyolckor talpon voltam – meséli a Törtető. – Az elmúlt hetek, hónapok, sőt az egész 2012-es év viharosra sikerült. Először lezártam egy nyolc hónapos kapcsolatot, utána pedig csalódtam egy férfiban, akiről kiderült, hogy csak szeretőnek tartott a barátnője mellett.

A történet bökkenője, hogy mindezt Éva az illető állandó barátnőjétől tudta meg, amikor a lány felhívta.

– Nem tagadtam, hogy viszonyom van a fiújával – meséli Éva. – Én már lezártam azt a kapcsolatot, és lezártam az óévet is. 2013-ban rendbe teszem az életem, és ebben csakis magamra számíthatok. Jól jött volna szilveszterkor az a százezer forint, de a lelkemnek jóval többet ér, hogy otthon maradtam.

A békéscsabai lány azt mondja, hogy tudja, mit kell tennie ahhoz, hogy egyenesbe hozza az életét, de ez még nem tartozik a nyilvánosságra.

– Mindennek eljön a maga ideje – zárta le mondandóját Éva.