Szinte ki sem látszott az oroszkrémből Gönczi Gábor, akit nyilvánosan dobáltak meg tortával. Az RTL Klub műsorvezetőjének botrányosra sikeredett könyvbemutatóján azok a hírességek vehettek revansot, akiknek történetét megkérdezésük nélkül jelentették meg a szerzők. 

Hogyan (ne) rontsuk el életünk legszebb napját? Erre a kérdésre kereste a választ Gönczi Gábor is, aki Bazi nagy esküvőskönyv című művében egy-egy híresség lagziját is kielemezte. Az RTL Klub műsorvezetője a Smile zenekarral jó néhány esküvőn részt vett már, így kívülről tudja azokat a trükköket, amikre nem árt, ha odafigyel az ifjú pár. - Húsz év alatt felgyülemlett bennünk egy olyan élmény és tanulságanyag, amit úgy éreztünk, muszáj továbbadnunk, mert bosszantó, hogy az esküvők kilencven százaléka ugyanazokon a dolgokon bukik el. Az emberek energiájuk és pénzük nagy részét beleölik olyan dolgokba, amiktől lehet, hogy szép lesz minden, de ettől még nem lesz jó a buli, nem lesz jó az esküvő - magyarázta a STOPnak Gönczi Gábor, aki a társszerző Csikós Balázzsal egészen egyszerű dolgokra igyekszik felhívni a figyelmet.

Nem mindegy ugyanis, hova tesszük a színpadot, a bárpultot, hogyan osztjuk be az időnket, energiánkat, hogyan készülünk fel a lökött barátokra, a gyerekkori haverokra, hogyan iszunk, eszünk az esküvőnkön, vagy hogyan kezeljük a párunkat, családunkat.

- Mi jót akartunk ezzel a könyvvel. Aki elolvassa és esküvőre készül, biztos vagyok benne, hogy jobbat csinál, mintha nem olvasná el. Akit viszont nem érdekel az esküvőkérdés, jót röhög azokon, akik már bevállalták és elbuktak valahol: mondjuk, menet közben elviszi a mentő a vőlegényt, vagy a rendőr a házigazdát.
Gönczi Gábor is azt hitte, tökéletes lesz az esküvőjük Tatár Csillával, ám elárulta: volt, amin ők is elbuktak.

- Szenzációs buli volt, de sok mindent másként csináltam volna. Például kapásból nem ittam volna mindenkivel pezsgőt rögtön az első koccintásnál. Én viszont komolyan vettem és ez százhúsz emberrel a végére másfél üveg pezsgőt jelentett. Délután hatkor egy kicsit megrogytam, ezután újra kellett indítanom magam - árulta el Gönczi Gábor, aki saját bőrén is tapasztalta, milyen az, ha nem sikerül olyan tökéletesre a nagy nap, ahogy azt eredetileg tervezte az ifjú pár.

Saját lagzijukon kívül Schobert Norbi és Rubint Réka, vagy éppen Németh Kristófék esküvője is szerepel a könyvben. A színész kisfiát egyébként születésnapja alkalmából a szerzők fel is köszöntötték könyvbemutatójukon, de az igazi tortacsatát így sem úszták meg: több tucat sütemény landolt az arcukban.

- Alapvetően az én ötletem volt, hogy vegyenek revansot azok az emberek, akikről írtunk, merthogy senkitől nem kértünk engedélyt. Az első torta a fal közepén csattant, akkor döbbentem rá, hogy mekkora ereje van, el is bizonytalanodtam, hogy vajon jó ötlet volt-e a tortadobálás. Azt hittem, még az orrom is be fog törni! Aztán szerencsére nem találtak el, aki pedig közelről nyomott orrba, annak egyrészt köszönöm, másrészt már nem volt fájdalmas. Érdekes, mert rögtön belemegy az ember orrába, fülébe, szemébe a krém: nem is kaptam hirtelen levegőt. Amikor viszont levegőt vettem, felszívtam 20 dkg gesztenyét, négy mazsolát: nem volt jó érzés...