Azt állítja egy német férfi, hogy meg akarta őt ölni a barátnője. Ráadásul nem is akárhogy: a melleivel.
Tim 34 esztendős, 180 cent magas és 80 kiló. Barátnője, Franziska 33 esztendős, alacsonyabb a férfitől, de 20 kilóval nehezebb. Szerelmük azért ért véget, mert a férfi szerint a nő meg akarta őt ölni szex közben, méghozzá a melleivel.

- Az aktus után meztelenül ült rajtam. A melleit csókolgattam, amikor váratlanul a kebléhez nyomta a fejem. Nem kaptam levegőt, már lilultam, amikor minden erőmet összeszedve lelöktem magamról és átrohantam a szomszédba – mesélte Tim.

A Bild című lap beszámolója szerint a pár négy évvel ezelőtt ismerkedett meg, szerelem volt első látásra. Tim ügyvédi karrierje felfelé ívelt, Franziskának azonban nem volt munkája és a lány ezt nehezen viselte.

- Meg akart ölni, ebben biztos vagyok. Ezt el is ismerte nekem, igaz, csak telefonon keresztül. Állítása szerint a lehető legszebb halált szánta nekem, de azt nem tudom, miért – mondta Tim a német lap újságírójának. 

Franziska tagadja a vádakat. Hogy pontosan mi történt, a bíróságon dől el.