Sikli László nagyváradi költő Lepke száll c. verseskötetét október 5-én (pénteken) 16.30-kor mutatja be a DMK Homokkerti Közösségi Házában (Szabó Kálmán u. 68.).   
 
Sikli László Nagyváradon született. Húsz évig lelkészként szolgált. A Nagyváradi Állami Színházban nagy sikerrel bemutatott Rockpassió c. szövegkönyv írója. Nagyvárad ismert közéleti személyisége. Gyermekeinek írt verseskötetet Lepke száll…címmel, melynek érdekessége, hogy zömében a gyermekei illusztrálták. Erdély több nagyvárosa után, Debrecenben is bemutatja kötetét.

A szerző ezekkel a sorokkal ajánlja kötetét: „Mire felnőttem, megtanultam: az élet ajándék és felelősség. Mire apa lettem, megértettem: az élet csoda, mely felfedezhető. A szép magyar szó játékos ereje megérinti a gyermekeket és új kincseket hoz elő. A kötet teljes illusztrációját gyermekek készítették.  Ajánlom jó szívvel e könyvet kicsiknek és nagyoknak - mindenkinek.”