Egyre dagad a '90-es évek álénekesnőit leleplező botrány! Czerovszky Heni után újabb nagyszerű énekesnőről derült ki, hogy hangját kölcsönözte az akkori magyar sztároknak. 

A The Voice meghallgatásán végre arcát vállalva énekelt Czerovszky Heni, akinek a hangját régről ismerhetjük. Heni ugyanis bevallotta, több, a '90-es években működő sikeres banda énekesnőjének kölcsönözte a hangját. Megtudtuk, hogy nem kisebb énekesnő, mint az X-Faktor mentora, Keresztes Ildikó is hangját adta néhány énekesnőnek. 

"Több együttesnek is én énekeltem a dalait, például az UFO vagy a 4F Club néhány slágerét. Akkoriban ez divat volt, Kozma Orsi is énekelt a slágerekben. Az embernek akkor kell kipróbálnia magát, amikor fiatal, így én sem mondtam nemet a felkérésekre. Nem bántam meg. Nem fizettek sokat, gyakorlatilag gombokat csak, de a pénz nem számított, inkább az, hogy jó tapasztalatszerzés volt, stúdiózhattam, gyakorolhattam. 

Akkoriban nem futott annyira a szekér, talán ezért is mentem bele a dologba" - nyilatkozta Keresztes Ildikó. A Szerelemdoktor, a Katonadolog vagy a Félember vagyok című számokban énekelt Ildikó, aki természetesen nem kap semmit a jogdíjakból, mivel nem szerepel a szerzők vagy az előadók listáján. A lapnak nyilatkozott az UFO együtteshez közel álló személy, aki annyit tett hozzá, hogy ez teljesen bevett szokás volt, a koncerteken playbacket alkalmaztak, a színpadon pedig a csinos és fiatal lányokat részesítették előnyben.