"A szépségért szenvedni kell" tartja a mondás. De minden esetben megéri?

A magassarkú cipő az egyik olyan ruhadarab amiben egy nő, teljes mértékig "nő". De mindenki tudja hordani?

Vannak olyan nők akiknek a magassarkú cipő jelenti a nőiesség kiteljesedését, sőt otthon a gardróbban cipőhalmok rejlenek 5, 10, 15 és akár 20 cm-es sarkokkal. Ebben nincs is semmi rossz. Ezek gyűjtése akár egy jó hobbi is lehet.

A bajok ott kezdődnek, ha egy nő egy ilyen cipőt NEM tud hordani. Egyszeűen nem tud benne járni. Kedves lányok, én egyet értek azzal, hogy nagyon divatos magassarkú cipőket lehet manapság találni a boltokban, én is imádom őket, DE ha nem tudjátok viselni, akkor NE vegyétek fel! Ugyanis az egy dolog, hogy nagyon jól néz ki egy női lábon egy magassarkú cipő, de a "varázs" eltűnik, amikor elkezd benne sétálni egy olyan ember, aki nem bírja a "strapát". Ugyanis olyankor csoszogás, sántikálás, bukdácsolás lesz a vége. És ez már nem divatos és nőies. Tapasztalatból beszélek, mert sok ilyen lányt láttam már és nem értettem miért "kínozza" magát. Személy szerint én sem bírom a10-20 cm magas sarkat, de vannak csinos és divatos cipők kisebb sarokkal is, amikben bárki eltud tölteni akár egy egész napot is vagy egy egész éjszakát egy buliban. És akkor is "nőies" lesz!

Viszont ha valaki jól érzi magát a magasabb sarkakkal is és nem okoz neki gondot akár órákon át sétálgatni bennük, jól bírják a "kiképzést", azok viseljék egészséggel!

De mindenki maga dönti el, mi neki a jó és mennyit ér meg számára az, hogy csinosnak érezze magát!
Sajtos Nikolett