Nemsokára véget ér a várakozás: 24-én, kedden este nyolc óra után eldől, melyik szakon, melyik intézményben, hány pont kell a bejutáshoz. A ponthatárok elsőként a Felvin lesznek elérhetők. A kihirdetése előtt és után, a zavartalan működés érdekében néhány szolgáltatásunk, mint például az e-felvételi, nem lesz elérhető.
 
Mi történik a Felvin?
Kedden, azaz július 24-én reggeltől nem lesz elérhető az e-felvételi. A felvételizők összpontszámaikat az Én felvimben továbbra is megtalálják.

A ponthatárok kihirdetésekor, azaz ma este nyolc után - illetve már az azt megelőző 1-2 órában -, a felvi.hu-n csak a ponthatárok lesznek elérhetők. (A kihirdetés pillanatáig a ponthatár-böngésző alkalmazásunk nyitóoldala látszik majd.)

A szolgáltatások - cikkek, elemzések, e-felvételi, Én felvim, Fórum stb. - előre láthatólag 25-én a reggeli óráktól újra elérhetők lesznek. Az esetleges kellemetlenségekért elnézést kérünk.