Hivatalosan is bejelentették, hogy a tavaly óta ismét NBI-es Diósgyőr csapata új edzőt szerződtetett. A kispadra a Kaposvárról érkezett Sisa Tibor ülhet le.

Sisa Tibor egy rövid ideig már volt a DVTK szakvezetője, a 2008-2009-es bajnokságban 5 mérkőzésen (3 győzelem, 1 döntetlen, 1 vereség), a Ligakupában pedig hat mérkőzésen (5 győzelem, 1 döntetlen). Ezzel a megszerezhető pont/megszerzett pont mutatóban ő a Diósgyőr történetének legeredményesebb edzője. 2009-ben Magyar Kupát nyert a Honvéddal, legnagyobb sikerét pedig a magyar labdarúgó U19-es válogatottal érte el a csehországi Eb-n nyert bronzéremmel, ami U20-as világbajnoki szereplést is ért. Utóbbi eredményét az év edzője díjjal is jutalmazták.

- Már éppen pakoltam a bőröndömbe, amikor befutott a Diósgyőr hívása – emlékezett vissza Sisa Tibor. – Előbb abbahagytam a pakolást, majd óráról órára kivettem egy-egy dolgot. Amikor 2009 januárjában Ludányhalásziban jártak a DVTK szurkolói, akkor azt igértem nekik, hogy leszek én még edző Diósgyőrben. Nem szoktam “kísérteni”, nem járok vissza egykori csapataim meccseire, de van néhány olyan hely, ahol tudom, van még dolgom. Most jött el a visszatérés ideje, nagyon örülök, hogy ismét a DVTK edzője lehetek. Úgy gondolom, tartoztam annyival a Diósgyőr szurkolóinak, hogy ne a zsebemre, hanem a szívemre hallgassak. Mostantól csak a lehető legjobb szereplés jár a fejemben és bízom benne, hogy meg tudok felelni a szurkolók, a klubvezetés és a saját magam elvárásainak – mondta el a klub honlapján a szakember.

A DVTK mellett egyébként Sisa Tibornak Kuvaitból is volt ajánlata, de a tréner inkább korábbi csapatát választotta, ahol ígérete szerint megpróbálja majd megközelíteni az egykori nagy csapat eredményeit.