Szeretettel meghívjuk Önt és kedves családját, barátait a Méliusz Juhász Péter Megyei Könyvtár és Művelődési Központba (Debrecen, Bem tér 19.) 2011. szeptember 14-én 17 órára Sári Antal festőművész Tájak, Emberek című kiállításának megnyitójára.
A kiállítást megnyitja Kátay Gyula, festőművész.

„Nádudvaron születtem 1948-ban. Általános iskolámat Nádudvaron, középiskolámat Hajdúszoboszlón végzetem, ahol ma is élek. Érettségi után szakfényképész lettem. Tanáraim Várkonyi Károly, képzőművész, Vencsellei István fotóművész voltak. Nyugdíjazásomig fotográfusként dolgoztam. Jómagam is oktattam – fotókört vezettem. Részt vettem pályázatokon, közreműködtem művészi kiadványok, katalógusok, könyvek készítésében is. Művészi látásmódom kialakulásában tanáraimon kívül nagy hatással volt rám művészbarátaim munkássága is. Többek között Koncz Zoltán, lelkész-festőművész, Horváth János festőművész és Birkás István Munkácsy díjas képzőművész. Kedvenc témám a természet, utazásaim során vázlatokat, fotókat készítek, a műteremben főleg ezekből dolgozom.
A jelenlegi kiállításom anyaga az érzelmeimre ható témákról szól. Sári Antal.”