verse1:

egy emlék ad erőt
szenvedélyt az élethez
amikor fájdalmam közepette
mosolyogva néztél
és semmit sem tettél
egy kérdést azért még feltennék
miért?
szembenézek veled
de érzéketlen minden
már túl késő,
hogy visszahozzuk
már túl késő,
hogy újra kezdjük
már túl késő,
hogy higgyünk
már túl késő,
hogy szeressünk

chrous:

Bár elmondhatnám,
mit éreztem
bár elmondhatnám,
mit s miért tettem
bár elmondhatnám,
mennyire fájt,
hogy te, magamra hagytál
bár elmondhatnám,
igazat mondtam
bár elmondhatnám,
mennyire nehéz volt
bár elmondhatnám,
igen volt egy lány aki csak a tiéd volt

verse2:

mennem kellett
bűnös vagyok
az én utam arra van
ahol énekelhetek
ahol kimondhatom azt
amit igazából érzek
szememben fény csillan
ha arra gondolok
igen énekelni fogok
szeretek valakit
ki nem csak viszont szeret
tisztel és hisz bennem
nem feledlek
de én már őt szeretem
mellette nincs fájdalmam
csak ami belőled maradt
és a kérdések
miket annyi éven át
elfojtottam
miért?