Régi álma válik valóra Geszti Péternek: egy színpadon rappelhet kedvencével, a világhírű szaxofonos művésznővel, Candy Dulferrel. A Kicsi óriások zsűritagja elárulta: rég izgult ennyire egy fellépés előtt.
Hogyan jött az ötlet, hogy Candyvel együtt énekeljen?

– Annak idején rádió-DJ-ként gyakran játszottam a dalait, és sokszor rappeltem is a számokra. Az egyik nagy kedvencem a Sax-a-go-go című sláger volt, amit a mai napig nagyon bírok. Mivel szep­tember 15-én én is fellépek a Jazzy Fesztiválon egy nappal Candy előtt, a jazzyseknek eszükbe jutott, mi lenne, ha beszállnék a dal raprészébe.

Ha jól tudom, előzetesen már beszélgetett is a művésznővel. Milyen volt az első benyomás?

– Igen! Nemcsak a menedzsmentjeink, de mi is felvettük a kapcsolatot egymással, és nemrég beszéltünk Skypeon. Egy nagyon kedves, nyitott személyiség és nem utolsósorban gyönyörű nő. Vicces volt, mert a férje – aki magyar származású – leellenőrizte, hogy ki lesz a felesége duettpartnere, és rábólintott, hogy oké leszek!

Hogyan készül a fellépésre?

– Régen izgultam ennyire! Korábban voltam már Candy koncertjén, de ez most teljesen más lesz. Két napja megírtam a rapbetét magyar verzióját is, állandóan azt gyakorolom, és remélem, a lámpalázam teljesen elillan, mire színpadra állok.