Ha már komoly pénzeket fizetünk ki egy profi fotósnak, hogy megörökítse életünk legfontosabb eseményeit, szeretnénk, ha azok tökéletesek lennének. Előfordulhat azonban, hogy közbejön valami, esetleg valaki!
A tizenhét éves Jillian Henry középiskolás éveinek szeretett volna emléket állítani végzősként, fotózását azonban durván megzavarták. A háttérben feltűnt egy kutyáját sétáltató férfi és egyenesen besétált a képbe, miközben a fotós végezte volna a munkáját, ha ez még nem lett volna elég, ráadásul teljesen pucéran!

Jillian ahelyett, hogy kiakadt volna, viccesen fogta fel a dolgot, a képeket még közösségi oldalán is megosztotta, ahol hamar nagy népszerűségre tett szert.
„Nagyon örültem, miután néhány száz kedvelést kaptam rájuk, aztán elmentem úszni és néhány órán keresztül nem voltam elérhető, de amikor visszaértem, már ezren voltak és a számuk csak növekedett” – mondta a fiatal lány. Képét alig egy hét alatt több, mint hetvennégy ezren látták már és a kedvelők egyre csak többen vannak!

Forrás: dailymail.co