Egy kisfiú életét áldozva védte meg édesanyját egy erőszakolótól, akit egy törött üveggel késelt halálra a támadó.
Kutlwano és bátyja, a 8 éves Thabiso lekéste az iskolabuszt, ezért édesanyjuk, úgy döntött, bekíséri az iskolába a fiait. Gyalog indultak el, és már majdnem elérték az iskolát, amikor hirtelen feltűnt egy férfi a kihalt utcán, és megragadta a nő karját. Pénzt követelt tőle, de mikor a nő elküldte a férfit, az agresszívvá vált – írja az Independent.

A férfi a földre lökte a nőt, mire Kutlwano elkezdte csapkodni és rugdosni a férfit, miközben azt kiabálta:

“Hagyd békén az anyukámat! Ő az anyukám!”


A nő elmondása szerint nagyobbik fia moccanni sem tudott a félelemtől, de Kutlwano mindenképp meg akarta védeni őt.

“Aztán éreztem, hogy a férfi húzza felfelé a szoknyámat, és rájöttem, hogy a gyerekeim szeme láttára akar megerőszakolni!”

A férfi figyelmét elterelte a kisfiú, így anyja le tudta magáról rázni támadóját, és nagyobbik fiával elrohant, hogy segítséget hívjon. Addig azonban a férfi többször is a földhöz vágta a kisfiút, majd fojtogatni kezdte, végül egy törött üveggel halálra késelte.

“A főút felé rohantam, miközben láttam, hogy bántja a kisfiamat, hallottam a sikolyait. Sikítoztam, azt kiabáltam, hogy meggyilkolják a gyerekemet, de az autók elhúztak mellettem, senki sem segített – mondta az anya.

A 32 éves férfit végül letartóztatták. A kisfiú elvérzett.

Forrás: faktor.hu