Szabolcs gazda nem ijed meg árnyékától, hiszen sok mindent látott életében 65 évesen.
A meglepődés azonban még nála is kiütötte a biztosítékot, amikor a dimbes-dombos Zala megyében, konkrétan Türje falvacskában a szőlős gazda meglátta a farkasemberszerű lényt kertjében, amelyről felvételt is készített.

Szabolcs bácsi egy tősgyökeres türjeinek vallja magát, mert máig a visszamenőik is ezen a területen gazdálkodtak

A bácsi egyszerűen úgy mondja, hogy a „hegy nem enged”.

“Hétfőn reggel esett az eső, mégis kimentem dolgozni. Felénk idegen nem nagyon jön, mindenki ismer mindenkit. Egyszer csak azt látom, hogy hátul a veteményesben valami nem stimmel. Egy jól megtermett majomszerű lény, sunyin, rejtőzködve oson a kiskertben. Még jó, hogy a fiamtól kapott telefonnal már megtanultam fotózni, így lekaptam a betolakodót. Rögtön átszaladtam Pistához a szomszédba, de mire visszaértem, felszívódott.” – nyilatkozta Szabolcs bácsi.