A K&H egymás után már 3. alkalommal kapta meg a "Magyarország legjobb bankja" elismerést az Euromoney nemzetközi pénzügyi folyóirattól - közölte a pénzintézet.
A K&H Bankcsoport székháza. MTVA Fotó: Váli Miklós
A Euromoney pénzügyi magazin Euromoney Kiválósági Díjat idén 25. alkalommal ítélték oda a pénzügyi szektor legkiemelkedőbb tagjainak, a versenyben több mint 1000 bank vett részt.

A díjazottak kiválasztásakor azok a pénzintézetek kerültek fókuszba, amelyek tevékenységi területeiken és szolgáltatásaikban az ügyfelek igényeit, illetve a piaci és a szabályozási környezet feltételeit szem előtt tartva világszinten kiemelkedő teljesítményt nyújtanak.

A közleményben Hendrik Scheerlinck, a K&H Bank vezérigazgatója kiemelte: a bank növekedési stratégiája évek óta változatlan, céljuk a hosszú távú partneri kapcsolatok, a bankbiztosítási modell és a gyors és egyszerű folyamatok működtetése.

A díj harmadszori elnyerése visszaigazolása az ügyfélközpontú gondolkodásnak, amivel a háztartások, a kisvállalkozások, a vállalatok és az önkormányzatok finanszírozásában egyaránt az ügyfelek elvárásainak kívánnak megfelelni – tette hozzá.

A magyar gazdaság működését több mint 1600 milliárd forintnyi kihelyezett hitel- és hiteljellegű állománnyal segíti háztartások, kisvállalkozások, vállalatok és önkormányzatok finanszírozásán keresztül.  A csoport 2015-ben 55 milliárd forint, az elmúlt 5 évben összesen 239 milliárd forint adó és járulék megfizetésével járult hozzá a magyar állami költségvetés bevételeihez – közölte a bank.

A K&H országszerte 210 lakossági fiókot működtet, több mint 4000 munkavállalót foglalkoztat, és mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfele van.

MTI