Legalábbis a sztárvilágban borsosabb árú ékszerek csillognak a gyűrűsujjakon.
Mila Kunis és Ashton Kutcher tavaly július 4-én titkos esküvőn fogadtak egymásnak örök hűséget, azonban a ceremóniáról a meghívottakról, sőt a ruháról sem nyilatkozott egyik fél sem eddig.

A Conan show-ban azonban, ha mást nem is, de azt megtudhattuk a második gyermekét váró színésznőtől, hogy karikagyűrűjük nem az a flancos hollywoodi fajta, ő ugyanis exkluzív ajánlat keretében az Etsy-n (kézműves termékek piactere) vásárolta meg a két ékszert összesen 190 dollárért, vagyis valamivel több, mint 54 ezer forintért.

“A lehető legvékonyabb gyűrűre vágytam, lehetőleg platinából. Felmentem a weboldalra, megláttam, hogy mennyi és tudtam, hogy ez meg volt írva a csillagokban.” – mesélt lelkesen Mila a nagy fogásáról.

Egyébként Ashton egy igazán csilli-villi méregdrága gyémánt gyűrűvel kérte meg a kezét, azonban azt sosem hordja, így aztán olyat szeretett volna, amit nem sajnál a mindennapokban.